I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA :
Všeobecné obchodné podmienky popisujú bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a firmou (distribútorom). Tieto podmienky tvoria základ obchodnej spolupráce a nový zákazník je povinný
riadne sa s ustanoveniami oboznámiť ešte pred začiatkom obchodnej spolupráce.
II. PODMIENKY SPOLUPRÁCE :
Nákup vo firme môžu uskutočňovať fyzické osoby alebo podnikateľské subjekty, ktoré majú vo výpise z podnikového registra alebo v živnostenskom liste povolenie na predaj,
sprostredkovanie kníh, periodických/neperiodických publikácií alebo kúpu tovaru za účelom jeho ďalšieho predaja. Registráciu nového odberateľa možno vykonať:
1. zaslaním kópie výpisu z obchodného registra alebo živnostenského listu na fax: 02/5441 0994
2. zaslaním e-mailu so scan-om výpisu z obchodného registra alebo živnostenského listu na adresu oxico@oxico.sk
3. osobne na obchodnom oddelení v budove sídla firmy
III. KONTAKTNÁ ADRESA :
OXICO, Panónska cesta 6, 851 04, Bratislava
Pracovná doba: Po-Pia 8:00-16:30 hod.
IV. OBJEDNÁVANIE TOVARU :
Odberateľ si môže u distribútora objednať tovar osobne, telefonicky, písomnou formou - faxom alebo e-mailom.
Každá objednávka musí obsahovať: obchodné meno firmy, kontaktnú osobu, telefónne, faxové číslo alebo email, bankové spojenie, IČO, DIČ, IČ DPH,
presný popis tovaru (plný názov kurzu a EAN kód) a počet kusov.
U odberateľov so sídlom mimo Bratislavy je vhodné uviesť spôsob odberu tovaru.
Ceny za tovar sú účtované, ak nie je dohodnuté inak, podľa cenníka platného v deň objednania tovaru, ktorý je publikovaný aj na internete na adrese
www.oxico.sk/jazyky.html v sekcii príslušného jazyka.
1.
POTVRDENIE OBJEDNÁVKY:
Pri objednávaní prostredníctvom e-mailu zákazník automaticky dostane potvrdenie o evidovaní objednávky.
V prípade, že odberateľ objednáva tovar písomnou formou alebo faxom a požaduje potvrdenie objednávky, musí to v tejto objednávke uviesť.
2.
ZÁVÄZNÉ OBJEDNÁVKY:
Zaväzné objednávky zaväzujú k odberu tovaru. Vybavujeme ich obratom. Bežná dodacia lehota je 3-7 pracovných dní, vo
výnimočných prípadoch dlhšie.
V prípade, že sa daný tovar na sklade nenachádza, bežná doba čakania je 2-8 týždňov v závislosti od vydavateľa, druhu tovaru a jeho dostupnosti u vydavateľa.
3.
PREDBEŽNÉ OBJEDNÁVKY:
Predbežná objednávka nezaväzuje tento tovar odobrať, pomôže nám zabezpečiť dostatočné množstvo kníh pre všetkých zákazníkov.
Má informačný charakter a môžete ju kedykoľvek upraviť alebo aj zrušiť. Vybavíme ju až po potvrdení záväznou objednávkou.
V. DOKLADY :
1. PROFORMA FAKTÚRA: Proforma faktúry nevystavujeme.
2. FAKTÚRA:
Slúži aj ako dodací list. V prípade dopravy prepravnou službou je priložená k tovaru, zatiaľ čo pri
osobnom prevzatí tovaru ju dostane zákazník osobne.
Všetky platné doklady musia obsahovať pečiatku distribútora a podpis zodpovedného pracovníka. Bez týchto náležitostí je
doklad považovaný za neplatný.
3. DOBROPIS:
Vrátenie tovaru je možné len vo výnimočných prípadoch..
V takomto prípade treba predložiť kópiu pôvodnej faktúry a priložiť písomnú
žiadosť o dobropis s odôvodnením.
VI. PLATOBNÉ PODMIENKY :
Platbu objednávaného tovaru je možné uskutočniť:
1. bankovým prevodom na účet distribútora: 2518663/7500
2. poštovou poukážkou typu "U"
3. osobne, platbou v hotovosti v pokladni na adrese sídla firmy
VII. PLATOBNÁ LEHOTA:
Ak nie je stanovené inak, doba splatnosti faktúry je 14 kalendárnych dní. Ako variabilný symbol pri platbe uvádzajte číslo faktúry.
V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry je firma OXICO oprávnená účtovať penále vo výške 0,05% zo sumy objednávky za každý deň omeškania.
UPOZORNENIE: Tovar je až do úplného zaplatenia faktúry majetkom firmy OXICO.
VIII. DODÁVKA TOVARU
Tovar je možné prievziať osobne v sklade firmy OXICO (minimálne 1 pracovný deň po obdržaní potvrdenia o evidovaní objednávky), alebo môže by expedovaný
prepravnou službou (DPD).
Pri preberaní tovaru si dôkladne skontrolujte množstvo a druh tovaru. Neskoršie reklamácie nemusia byť akceptované.
Náklady na prepravu tovaru (3,15 €) pri objednávke nad 166 € hradí firma OXICO (platí pre kníhkupectvá, jazykové školy a individuálnych zákazníkov, pri školách je táto suma 100 €).
Poistenie a náklady na dopravu pri reklamácii ktorú nezavinil zákazník sú taktiež hradené firmou OXICO.
Pokiaľ sa vyskytne problém s poškodením tovaru pri doprave prepravnou službou, je nutné v čo najkratšom čase kontaktovať prepravnú službu.
Distribútor zároveň neručí za škody sposobené oneskoreným dodaním zásielky prepravcom.
IX. REKLAMÁCIE :
Pri každej reklamácii treba spolu s tovarom zaslať aj sprievodný list s uvedením dôvodu reklamácie a kópiou faktúry/dobierky.
a) POŠKODENÝ TOVAR (tlačové chyby, chybné nahrávky a pod.): vymeníme alebo zašleme bezplatne hneď po vrátení poškodeného tovaru.
b) NESPRÁVNE DODANÝ TOVAR: vymeníme alebo zašleme bezplatne hneď po vrátení nesprávne dodaného tovaru.
X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA :
Distribútor si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov a to bez súhlasu odberateľa.
V Bratislave, 24.10.2014